The Curious case of Micaela Brodin Coolt


Jag tycker om min tjockis till pojkvän ^^

Jag har så jävla ont i arslet när jag inte har varit hemma på ett tag kommer hem stätter mig vid datorn så sitter jag där aplänge sen får jag skit ont i röva. Nu har vi ju APU och jag funderar på min tanke som apu plats. Jag var in i min gamla skola här ju för några dagar sen så jag tänkte där kan jag ju söka. Men jag är osäker och rädd jag är lite blyg och rädd. x)
Och sen är jag inte så smart så vad skulle jag hjälpa dom med? Jag skulle bara säga svaren direkt till dom eller lura dom totallt x) Jag skulle inte bli någon bra lärare x) Nu ska jag kolla på The curious case of Benjamin Button eller Taken. Vi får se vad det blir. För jag vill ju inte somna om någon av filmerna är bra. Vi får nog ta benjamin lockar lite idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0