Småbarn tycker inte om att kramas





Det vart en ljusare blogg jag är inte riktigt klar känner jag men efter ha suttit där i kanske 3 timmar så orkar man inte så mycket mer. Och jag fick inte igång photoshop så det fick bli paint x) Men det funkar ju det med iaf ett tag. Man vill ju göra det finare och mer noggrant. Men men finns inte så mycket mer att göra åt saken. Men jag tänkte på det man tar bort en liten sak eller ändrar på en liten grej så blir det en så himla skillnad. Undra om jag kommer kunna somna :O Hum vi får väl se det är cp varmt i mitt rum och jag svettas lite.  I morn blir jag hemma hela dagen sen senare så drar jag till Fredrik och sen tisdag Sara och Malin :D Jag saknar dom! Så det ska bli kul :)

Seeen jag har börjat kollat på wallander filmerna och jag tycker jävligt mycket om dom inte med den gamla Wallander utan den nyare eller hur jag ska säga. Sen att hon Johanna Sällström inte finns längre är ju jävligt för jävligt. Det finns inte så bra skådespelsesor som hon var. Hon hade verkligen nått. Och sen sån jävla otur att det blev som det blev.




Kommentarer
Postat av: Dex

Jag ska leka med 20 ungar idag & sen jobba -.-

2009-02-16 @ 11:02:58
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0