Skitsaker









Idag hade jag tänkt att lägga mig tidigt så jag sätter på en film och sen när den är slut ska datorn stängas av och jag försöka sova. Punkt slut. Åhh jag måste tänka på min ekonomi den här månaden kommer allt att försvinna lika fort som det kom. Jag har 2000 kr att betala av kvar på min mobil. Sen har jag mitt simkort jag kanske ska köpa. Bara allt detta går på 600 sem vill man ju kunna göra lite saker. Ja pengar är inte bra. Och på tal om pengar så jävla idioter som höjer priserna på UL jag hatar dom så jävla hårt jag ska skicka bombhot till dom. 285 kr för ett jävla ungdomskort. Det är fan otroligt! Då vill man ju inte åka nånstans om det ska vara på det viset. Jävla idioter.
Hoppas på det bästa i morn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0