sick and tierd

Kul när man kommer hem går in i rummet jag är redan på skit dåligt humör men har egentligen ingen anldening till varför men men skit samma kommer in ser mors alla saker täcke, kuddar, ringklocka, bok allt och popcorn över hela golvet för att lillebror har suttit och käkat sen har han tagit psp:t till hans rum och då måste jag fixa om allt -.- Kul att komma hem då. Så nu är det förbud i mitt rum. Jag blir bara så jävla less.
Sen igår kväll blev jag sur och ledsen på samma gång över en skit löjlig grej. Jag tror jag börjar bli sjuk så då blir jag arg och ledsen och vill bara gråta. Den skit löjliga grejen var att Fredrik frågade vad jag skulle göra i helgen. Jag sa inget speciellt. För att jag ville ju bara vara med honom. Och då frågade jag samma sak. Han svarade att han skulle ringa till Ville och Peter i morn. Och då förstördes mina planer. Jag hade planerat att leka med Fredrik idag . Så då blir jag typ ledsen vänder mig om säger god natt. Han frågar om jag hade nått på hjärtat jag sa ingenting sen ångrade jag mig. Nej men jag ville vara med dig men skit samma. God natt. Sen efter nån minut inser jag hur löjlig jag är och vill bara krama om honom och pussa på honom så jag vänder mig om och kramar och pussar och säger jag kan inte sova får jag ligga hos dig en stund. Och självklart fick jag det. Fredrik stackrn fattade ingenting. Sen idag så var jag typ sur på honom för att han skulle leka med sina kompisar.

Så jävla löjligt och nu självklart ångrar jag mig att jag inte bara tog emot kramarna och pussarna som jag fick. Bajs ollon balle. Jag är nog den löjligaste som finns och vill ha så himla mycket uppmärksamhet av Fredrik så det finns inte.
Jag är självisk.
Och nu känns det som om jag har varit borta från Fredrik på en vecka.
Fy fan jag är 18 år gammal nu är det dags att växa upp x) Jag menar jag vill verkligen inte att han ska ta sina kompisar före mig men självklart så ska han inte sluta umågs med sina kompisar. Jag är jävligt glad att han har Peter och Ville och alla andra. Och vi har alltid sagt Brohs B4 hoes. Jag får nog det mysigt själv. Med tv spel och ja mig själv. En dusch skulle sitta bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0