Örbyhus the one and only x)

Såååå äntligen har jag min praktik jag ska vara på Örbyhus skola x) Trodde aldrig att jag skulle dit igen men det ska bli riktigt kul och jag är lite nervös och vet inte riktigt vad jag ska göra. Trött är jag också. Idag så åkte jag buss in till Tierp där jag förövrigt träffade Sara det var ritkigt kul att se hennes face igen. Sen så när jag var där hos Gyn kolla vikten, längden och blodtrycket allt gick på 10 minuter och bara för att jag skulle kunna få nya p-piller -.- Värt. Not. Men sen åkte jag till uppsala tog bussen till skolan var där i 10 minuter för att möta upp Maulin som jag skulle gå på stan med. Hon shoppade loss och jag hittade en fin sak. Sen mötte vi upp två blonda damer Emmy och ja gud vad pinsamt jag vet ju vad hon heter men jag kommer inte på det men men jag kommer nog på det sen. Gick med dom en stund jag tog tåget till Tierp för att åka hem med mor.

 Hemma och sen började jag möblera om i rummet och nu ligger jag här i nymöblerat, nystädat och nya sängkläder. WUNDERBART! I morn blir det samtal sen så Torkel. Sen på torsdag möte sen hämta papper. Sen Fredag för dig Sara som undrade jag ska till märsta för att gå ut med Lungan, Albin, Rocky och Lungans-kompisar-som-vi-aldrig-har-träffat-förr. Men det ska bli riiiiktigt kul om jag håller mig frisk! Min mor var sjuk här ett tag sen nu min bror och snart vill bakterierna ha mig också! Jag har fotjos neeeej mina nya lakan! DAmn it!



Skolan för typ 100 år sen

Kommentarer
Postat av: Dex

Woooch :O Har skolan sett ut så ? Jäklar! Jag vill hälsa på dej! OKEJ ? & okej. Trevlig fredag (: Haha.

2009-02-04 @ 12:31:04
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0