Men skulle inte den där kvinnan sova?!





Jag blir så kär.

Jaao snart så men jag grät så mycket till filmen att jag var tvungen att gå upp för att tårka snor och tårar. High School Musical 3 vart det x) Men det är sorligt jag har varit med sen första filmen så det är sorligt! Sen så var jag tvungen att kolla en sak i filmen på hemsidan för att hitta mitt svar tänkte jag men nej det svaret var inte där heller sen hittade jag spel. Sen när man märker att det har gått över styr är när man säger : "- Men Wall-E håll bubbelplasten still så att jag kan träffa med min laser! #%&#!" (Det där betyder att man svär) Nej men ni ska bli av med mig jag ska bara kolla en gång till på lite grejer seeeen så ska jag sova ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0