Malin 10+9 år

Igår så åkte jag til Österby efter praktiken för att vi skulle ju fira Malin och sen typ ha en liten hej då sak för henne eftersom hon ska åka till USA i tre veckor. Även om man inte umgås med henne så mycket nu när man har praktik så kommer jag att sakna henne. Det är bara för att jag vet att den lilla Malin är ute i det stora landet USA. Men hon kommer att få det bra och hon har lovat oss ett mail ivar iaf så att man vet att hon lever :)
Men men vi käkade god mat och umgicks, det var riktigt trevligt, jag hade sockerkick så jag var väl lite dryg men kul hade jag :P Dom andra drog till krogen efter men eftersom jag måste spara pengar denna månad så blev det hemfärd för mig, när jag kom hem blev det film med mor och far sen slocknade jag på en gång när jag gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0