Lunch

JAG ÄLSKAR MITT NYA RUM! Eller nya och nya det är rent och nymöblerat. Det luktar så hiiimla gott här. Och tro mig har man ett rum på 8,5 kvadrat då blir det inte så gottluktanderum här inte. På tal om inte gottluktanderum så ska vi ta Fredriks rum tillexempel han har ett ganska normalstort rum men det luktar apa där inne och skulle han lyfta på sängen så skulle det vara en hel stad där med maskar och baggar. Livlig fantasi jag vet men trolig. Så vi får ta och rensa där nångång också. Jobbigt att rensa med alla hans jävla saker. På tal om Fredrik så ska han och hans mor hämta mig snart så ska vi åka till Tierp och handla lite mat till hans frys. Undra vad jag är sugen på?


This is the new shiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0