Kill me!

Jag är skit trött. Igår så sov jag hos Emil jag tog en powernap jag är så tråkigt x) Nej nu för tiden när jag har kommit hem från praktiken så tar jag en powernap när jag kommer hem. Men det behövs ungarna i skolan tröttnar ut mig. Men jag har skit kul altlså jag trivs som fan och jag tror nog att ungarna eller inte alla men vissa verkligen tycker om mig. Det är ganska otroligt. Idag efter praktiken drog jag till mors jobb och lekte med barnen där och dom tar verkligen alla ens krafter!
Jag känner nu att jag vill umgås men inte göra nått x) Är inte jag tråkig x) Men det blir lite bättre än förr iaf. Så det är bra. Bara i morgon sen blir det helg, Fredrik, och sova x)

Kommentarer
Postat av: Dex

Asså. Vi borde träffas & göra inget & bara vara jättetråkiga!

2009-02-13 @ 14:38:08
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0