Elitsimmare

Jag tjatar ju hela tiden om träning, att jag vill börja för att inte vara så trött och inte ha nån kondition och vet ni vad jag kom på, eller jag funderar fortfarande lite på det. Men jag ska nog köpa ett kort på vendelbadet och börja simma. Även om jag skulle börja träna i stan så skulle jag ändå få betala en massa pengar först för ungdomskortet för att man vill ju träna lite när man vill sen för gymet som kostar iaf en tusenlapp. Sen åka tåg också som tar upp tid. Då kan jag lika gärna betala 300 för ett årskort här nere och börja simma så att jag kanske kan våga visa mig i bikini i sommar. Ibland tycker jag att jag är så jävla smart. Problemet är att jag bor ju en bit bort och tiderna för motionssim är vid 19.00 MEN då är jag smart igen! Då kan jag ju simma när jag sover hos Fredrik. Jag går till honom efter praktiken går ner vid 7 simmar några längder sen går tillbaka. Hur bra som helst. Det kan bli uppåt 3 ggr i veckan andra veckor kanske mer. Ja jag tycker att det låter som en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Dex

Det är en bra ide ;D Jag & Emilie ska också börja simma eller gå på vattengympa xD

2009-02-24 @ 08:06:57
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0