Det svider i ögonen

Kom hem för typ en trekvart från praktiken. Och vad ska man säga ja jag hamnade ju med syslöjdslärare och bildlärare och engelskalärare. Jag kan verkligen inte sy eller rita men engelska det kan jag. Så jag får typ sitta och titta på inte så kul. Men det duger iaf. Snart är det lov också jag vill hitta på en massa kul men ändå inte och senså har jag verkligen inga pengar :S

Sen imorgon så är det ett år med mig och Fredrik. Det är sjukt att det redan har gått ett år. Men kul verkligen jätte kul och hoppas på att det blir längre :) Vi tänkte inte direkt "fira" i morn det blir i helgen. Och det slår verkligen volter i mig när jag är med honom jag blir så kär. Jag ska till honom efter praktiken i morgon. Så ska vi bara mysa ^^


Jag har tappat lusten med allt. Jag vill inte träffa nån orkar inte göra nått. Förutom med Fredrik då. Jag har lovat människor men jag känner bara inte för det. Min mor sa att man får känna så ibland. Men jag vill inte för att jag är inte ledsen eller så jag bara känner inte för det. Som i fredags jag ville inte, lördags hade ingen lust alls jag är dum jag är det men jag känner inte för nått. Eller nu på fredag. Blääh vill inte känna så. Och hoppas att det kommer tillbaka snart!

Kommentarer
Postat av: Evve

Grattis gumman :)

2009-02-09 @ 20:52:49
Postat av: Dex

Sämst att du känner så -.- Men ärligt talat så har jag inte nån lust att träffa folk heller :O

2009-02-10 @ 19:56:33
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0