Den rätta för rosing

Alltså att dom inte förstår att vissa är med där bara för att synas i tv. Jag skulle fan varit med så att folk skulle reagera att en brud kommer dit och säger hej. Och sen en kille som är 15 år yngre. Nu får dom väl ta och ge sig. Jag tycker att det är så patetiskt men jag kan inte sluta titta på det. Låter konstigt? Nej men jag vill ju veta vad hon väljer för stackare.
Idag har jag varit badvakt, det gick bra jag drömde att lillebror hoppade från 10:an och ramlade fel och blev medvetslös. Jag hoppade i räddade honom livvakten försökte göra allt för att få honom i liv och jag grät och grät. Sen vaknade jag att jag grät. Det var lite läskig. Visst vi bråkar men det gör väl alla syskon men bara för det betyder inte det att jag inte älskar honom som min bror.  Hatar sånna drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0