Broken Strings

En helt onödig dag igen -.- Jag hatar Guc man går dit och dom säger att man måste hitta en praktikplats annars kanske man kan få IG. Känn ingen press du KANSKE bara kan få IG YEAH! Cp apor. Därför måste jag verkligen ringa min skolan annars blir det kanske mors jobb. Så vi får se hur det blir. Hoppas på det bästa iaf. Idag har jag varit duktig. Jag har vikt tvätten, tvättat och sen lagat maten. Korvstroganoff med makaroner.  Igår kunde jag inte sova så jag började läsa i taket lyser stjärnorna. Jag hann så långt att jag var nästan klar men jag var tvungen att sluta pga att klockan vart lite mycket så jag lästa ut den idag. Så är du lika känslig som jag så läs inte boken. Jag grät lite ^^ Jag hatar cancer så det blir ännu mera känsligt.


I love walking in the rain because no one can se that I'm crying.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0