Besvikelse

Jag är nog världens tråkigaste människa. Idag så skjutsade Peter mig till Sara där vi skulle färga hår men jag är så tråkig att jag bara satt där kändes det som, jag fick ett återfall! Jag kände att jag inte behövde vara social jag menar Sara hade Simon, Malin hade Alex så jag kunde sitta där och stirra . (Jag menar inte nästa gång får inte dom vara med eller jag ska ta med min pojke nästa gång, jag menar inte alls så det är jag som är dum bara och får återfallet tillbaka om att vara social)
Jag tycker om Alex och Simon dom är jätte trevliga så det gör mig inget att dom är med alls.
Sen när jag kom hem igen så tänkte jag att jag nu ska jag spela lite eftersom Fredrik har varit så snäll och tagit med sig sitt playstation till mig så att jag kan spela en massa men jaa det kändes inte så roande det heller. Jag vill ha Fredrik.
Jag älskar när man får lägga sig i hans famn man känner sig som liten igen och tryggast på jorden. Men jag vill inte vara en tråkmåns som bara vill vara med sin kille hela tiden och ingen annan. Baaajs jag hatar det här. I morn kommer nog jag bara att sitta vid playstationet och få fyrkantiga ögon.
Jag ska ge spelen en chans till.

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag var nog minst lika seg & osocial som du. Liksom. Vi satt på mitt golv från halv tre till åtta typ :S xD

2009-02-18 @ 17:41:23
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0