Tagentbordet ska avlivas

Synd bara att det inte är mitt tagentbord. Den vill inte ha vissa bokstäver ibland och är skit segt. Sitter hos Fredrik just nu är dunder förkyld jag börjar undra om inte jag börjar få svinis. Jag har dock ingen feber tror jag ibland har jag det, men Fredrik ville inte stanna hemma från skolan för att ta hand om mig. Undra varför?
JAg hatar att vara förkyld man kan inte andas när man vaknar, när man går ute eller när man ska äta och på tal om att äta så känner jag absolut ingen smak. Då känns det så onödigt att äta. Men klart man måste äta. Jag är sugen på en pizza tror jag men det suger ju om jag inte känner något. Lite bortkastade pengar.

Shiet snart är det jul och jag kan inte fatta det! Jag måste handla min sista julklapp. Och det värsta är att det är till Fredrik och han kan vara så jävla känsligt vad man köper till honom. Och det blir inte bättre när man frågar vad han vill ha för att han svarar inte ller så säger han jag ivll inte ha något. Vilket tycker jag är fel. Folk säger nej jag vill inte ha något men egentligen så vill man ju ha en massa saker. Som jag jag vill ha en cykel, externhårddisk och en massa pengar men sånt säger man ju inte till sin pojkvän direkt. Då säger man oftast ett smycke eller presentkort. Vilket Fredrik inte vill ge mig. Det är knappt att jag vill säga det till mor och far för att det känns som om man begär så himla mycket.

Nej undra om Fredrik har någon frukost. Annars får man väl gå ut i den hemska kylan och köpa det då.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en liten julklapp till dig (a) Så vi måste ses inna jul! ;D

2009-12-17 @ 15:07:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0