Stockholm

Fan vad jag vill åka till Stockholm. Jag ska nog önska mig en kompis i julklapp som vill göra en massa saker med mig. Jag måste ju hitta min nyårsklänning och köpa julklappar och bara gå i Stockholm det är så mysigt. Great nu saknar jag Fredrik, jag fick en Fredriksaknardos fast jag träffade honom igår.
Guuud vad jag längtar tills den 16:e när han kan flytta in. Igår så när vi busade så först så ropar hans mor : Freddan! Sen sårycker hon upp dörren. Vi gjorde inget snusk! Men jag menar man rycker väl inte upp dörren bara sådär? Jag älskar Carina det gör jag ta mig inte fel nu MEN privatliv ja tack! Hans syster är likadan visst hon är duktig att knacka men det blir *knack* *ryck* och vad hinner man säga då? Kom inte in? Det är ju redan försent hon är ju redan inne. Jag låter lite bitter men det tär lite på mig samma här hemma inget privatliv direkt. Måste. Flytta. Hemifrån!
Ska göra lite lunch tror jag mor kommer nog hem snart. Hon kanske vill åka en tur till stan om man har tur.






Det var bättre förr..

Kommentarer
Postat av: Sara

Asså, jag blir lite ledsen när du skriver "Jag ska nog önska mig en kompis i julklapp som vill göra en massa saker med mig.". Jag har ju ALLTID sagt att jag vill göra saker, bara du frågar mig! Jag vill med jättegärna åka till Stockholm.

2009-12-01 @ 13:03:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Asså, jag blir lite ledsen när du skriver "Jag ska nog önska mig en kompis i julklapp som vill göra en massa saker med mig.". Jag har ju sagt att jag ALLTID vill göra saker, bara du frågar mig. Jag vill också jättegärna åka till Stockholm.

2009-12-01 @ 13:04:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Asså, jag blir lite ledsen när du skriver "Jag ska nog önska mig en kompis i julklapp som vill göra en massa saker med mig.". Jag har ju sagt att jag ALLTID vill göra saker, bara du frågar mig. Jag vill också jättegärna åka till Stockholm.



(Vet inte om du fått kommentaren innan, så jag skickar den igen. Blogg.se är cp)

2009-12-01 @ 13:05:32
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; Ja, men precis ;D



Den här helgen ska jag jobba & nästa helg jobbar väl du? Men måste vi åka på en helg? ;D

2009-12-01 @ 15:09:42
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0