Saken med julklappen..

menar jag att jag vill ha mina vänner tillbaka. Alltså jag vet att jag har dom kvar men hos mig i min närhet. På GUC hade man hur många vänner som helst runt om kring sig. JAG VET att du vill göra saker med mig och det tycker jag om men jag menade inget påhopp mot dig. Hoppas du förstår vad jag menar. För att du gör mig glad och får mig att känna mig som en människa som faktiskt lever och inte en zombie som bara jobbar, sover och äter. Sorry att jag skriver det här men bloggen var cp. Eller mitt internet.


Varmt! Jag är dum i huvudet jag sitter på internet UTAN virusprogram, stackars dator men jag klarar inte av att inte ha min älsk igång. Ska köpa virusprogram i morgon :) Tänkte kolla lite där i stan efter lite saker bara tills jag får mitt stockholm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0