RTV3C

Ja igår var jag och Sara i Stockholm hittade inte min nyårsklänning. Vilket var lite tråkig för det var ju en del av planen till att åka till Stockholm. Men jag hade riktigt trevligt måste jag säga.

Sen efter det var jag ju bjuden som alla andra gamla RTV elever tillbaka till skolan. Så drog dit till 18 så fick vi umgås och snacka oss lite, vart bjudna på mat där. Och sen så ville gamla gänget dra till krogen och jag visste att jag inte kunde stanna länge för att Fredrik sov inte hemma så jag skulle va tvungen att ta 11.19 tåget för att kunna få skjuts hem, inte så kul direkt. Men jag ringde till Emil och frågade efter en sovplats och som alltid så fick jag självklart sova hos honom. Så först drog jag, Lisa och Cissi till Pipes of scotland tog en öl och sen drog vi vidare till Williams där satt Lungan, Erik, Rocky och Albin sen kom det lite fler människor och fan vad kul jag hade riktigt trevligt faktiskt och jag drack öl som bara förr och vågar inte kolla på mitt konto hur lite pengar jag har kvar där.
Sen tog jag sista tåget 02.19 och kom hem vid 3. Och det trodde jag inte att jag skulle göra men klockan bara rann iväg. Jag trodde inte heller att jag skulle tycka om att bara sitta på en pub/krog för att prata men fan det är nästan
Jag är skit hungrig har typ ätit lite godis från min adventskalender som jag hittade från mitt rum, och jag var redan hungrig igår när jag skulle hem från stan. Hann inte med fyllekäk det är ju typ det som är bäst. nu ska jag tvinga min far att åka till affären för att hitta lite chips ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0