Pizza i ugnen

Så nu har jag fixat min lunch jag kan inte kalla det för frukost längre med tanken på att klockan är snart 13.
Jag måste ju berätta att min Fredrik har flyttat nu till sin lägenhet eller han flyttade i förrgår. Han och Marko åkte med alla grejer till lägenheten sen så åkte marko hem och jag och Fredrik satt och pysslade med grejerna till kanske halv 12. Fredrik fixade filmerna medans jag fick packa upp alla hans lådor -.-  . Men det vart bra tillslut nu behöver vi bara en ny säng för att den tar upp all plats! Och en soffa som vi inte vet hur allt ska få plats.
Det kändes jätte konstigt när man vaknade där det var så tyst. Det brukar det aldrig vara! Men det var helt underbart. Jag åkte hem igår för att jag ville bara vara hemma helt enkelt men det kommer inte dröja länge tills jag är där igen. Det märktes på honom att han var så mycket gladare på en gång och det gillar vi tummen upp för det!
Jag kan inte bara sitta här hela dagen det blir nog tvn nu ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Mhm, asdryga!



Okej. Men det gör inget (: Tror ändå inte att jag orkar, haha (: Ja, vi får hitta på nått snart.

2009-12-15 @ 21:51:56
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0