Micaela som jobbar på MAX!!

Ja det vart inte som jag trodde idag. Jag skulle ju kanske till stan men jag kände att jag inte orkade. Jag har tvättat löshåret idag iaf! Men det visste kanske inte ni men nu vet ni, helt ointressant. Men jag gör typ ingenting. Lekt lite med datorn.

Sökt jobb har jag gjort. Vilket behövs. Jag måste ha ett riktigt jobb för att nästa månad kommer jag inte få mycket alls. Men det är så att jobba inom städ på hotell. Vilket suger. I morgon ska jag jobba iaf. En dag sen ledig igen! YEY! Not.

Sen måste jag till banken och skapa ett sparkonto. Bah jag kan inte hantera mina pengar och jag som vill göra så jävla mycket. Nu ska jag trösta mig med Family Guy.

I SAID GOODAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0