Jag är ledig

Eller jag var det igår också. Jag har nog bestämt mig jag ska börja träna men vart? Det är så svårt att veta vad som passar en bäst. Jag får kolla runt lite uppsala känns det lite som om man inte riktigt orkar åka till. Visst jag jobbar där men ja jag vill bara komma bort från Uppsala så fort som möjligt.
I söndags jobbade jag och på morgonen vid 8 fick jag ett samtal. Fredrik. Jag tänkte : Ofta han har gått upp nu? Men det var inte kruxet utan det var bara det att han och Ville hade inte gått och lagt sig än. Fredrik var pratsugen medans jag var stressad och försökte klä på mig samtidigt. Han ville ut och äta och sen gå på bio. Jag vart ju självklart glad men man ska inte ta allt för givet har jag märkt när han är lite alkoholpåverkad. Det slutade med att jag fick jobba över två timmar och sen orkade inte Fredrik gå på en sen bio eller bio alls fast det var hans idé men jag fick iaf en middag med thaimat. Även fast han var väldigt trött så var han ändå kärleksfull. Så då gjorde det inget.
Sen så ska jag kanske få åka båt men det tänker jag inte ta för givet så jag har kanske en backup plan om vi inte skulle åka. Inte för att jag är så sugen på att åka till GUC och träffa folk. Men vi får väl se hur dagarna blir.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Jag har ju ett gym i min källare ;D Så gymkort tänker jag inte köpa! I sånna fall ska det vara typ som på aktivera där man tränar kondition & så ;D



Jag vill jättegärna åka båt. Men det beror ju såklart på när ;D Vi borde planera in en dag så att man vet & tackar nej till jobb osv.

2009-12-01 @ 10:29:44
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0