Hata blogg.se

Den är bara cp och gör inte som jag vill att den ska göra. Okej jag har inte skrivit på ett tag men jag orkar inte skriva allt. En bra jul iaf fick en externhårddisk som jag ville ha.
På julafton var vi hos Peter drack lite umgicks sa god jul.

Sen har jag handlat på mellandagsrean och tror jag ska åka in i morgon med. Men det vet jag inte än vi får se. Jag skulle behöva lite saker.

Igår var jag, Sara H och Sara F på krogen. Skit kul hade vi. Och sånt tycker jag är kul alltså att alla tre har haft det kul. Vaknade hos Sara och åkte hem sen har jag typ bara installerat antivirusprogrammet så nu kan jag sitta vid datorn när jag vill.

Och nu ska jag kolla på film, flickan som lekte med elden, och hoppas att Fredrik hör av sig till mig någongång jag kan ju också själklart göra det men jag vill att han ska görat x) det blir mysigare för mig han leker ju med Ville så jag vill inte värka som den desperata flickvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0