3 dagar!

Det är sjukt hur tiden går snabbt. Och jag har absolut ingenting att göra. När jag ligger och sover själv hemma så kan jag inte somna det är helt omöjligt. Jag somnar kanske 3-4 jämt! Men om jag leker med Fredrik kan jag vara trött redan vid 23 han tröttar ut mig genom att bara prata med mig x) Det är ganska otroligt.
Igår så åkte jag och Fredrik hem till mig för att vi skulle baka pepparkakor. Men farfar och pappa skulle visst baka mommabröd som dom gör varje år till julafton så jag fick hjälpa till lite där och jag måste säga att få deg att bli rund som en pizza är omöjligt! Men sen vart vi klara där och jag och Fredrik kunde börja med vår pepparkasbakning. Det var riktigt mysigt jag älskar att ha honom hos mig det blir liksom en helt annan känsla. Vi kollade på film och han visste inte om han skulle stanna för att det skulle bli en massa trassel. Så istället för att hans mor kunde skänka 5-10 minuter i morgon vid 11 för att hämta honom så var hon bara tvungen att säga nej och hämta honom just då -.- Det vi inte tänkte på var att jag kunde ju följa med honom hem jag hatar när man kommer på saker efterhand. Ja ja vi träffas idag iaf måste göra det innan han drar till sin far.
nu ska jag sluta här för att jag måste verkligen städa mitt rum och jag lovade mor att damsuga. Men jag har ingen lust. Bah jag skulle vilja ha en städerska.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kunde ju frågat mig så kunde jag ha skjutsat dig till honom din dummer ;D

2009-12-21 @ 13:40:38
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0