2 dagar!

Nej jag ska inte fortsätta med mitt nedräknande men jag kommer inte på några kreativa rubriker och orkar inte sitta och tänka ut sånt för den delen heller. Jaha nu sitter jag här själv. Igen. I Fredriks lägenhet. Igen. Han har dragit till sin far och jag vill inte gå hem så jag väntar på att min far ska ringa mig för att plocka upp mig x) Det är faktiskt skit kallt! -10!

Igår så firarde jag och Fredrik egen liten jul vi lagade mat lite sent kanske vi åt vid 21 men det var gott. Vi öppnade varandras julklappar. Han fick sin brödrost och vitlökspressare eftersom vi båda älskar vitlök. Av honom fick jag 200kr i presentkort på guldfynd vilket jag hade önskat mig då har jag råd med min klocka som jag ville ha.  JAg sitter och funderar på om jag ska dammsuga lite här det ser ut som en svinstia. Fast jag har diskat det får räcka. Det är Fredrik som skitar ner så förjävligt. Bädda sängen kan jag göra x)

Ja hörrni snart är det jul. I morgon ska jag träffa flickorna vilket jag tyckte var väldigt snällt av dom att fråga om jag ville vara med. Och jag vill ge sara min julklapp jag hatar att ha saker hemma som jag ska ge bort x) , inte för att det är något märkvärdigt så men ändå.

Nej nu bäddning sen kanske lite nudlar. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Det ska du inte alls flicka lilla ;D Jag VILL att du ska fråga mig (:

2009-12-22 @ 14:36:22
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0