To emotionell

Jobbigt skit. Jag blir typ gråtfärdig för att jag är lycklig jag blir lite gråtfärdig när vi tjaffsar. Jag är töntig och det är jobbigt. Jag kanske har hamnat i en kris en sån där vill inte växa upp kris men inser att jag måste... Eller så är det hormoner ^^ Dom spökar alltid ^^

Igår åkte jag och Sara till stan för att hitta något till Sara h som ska ha någon slags flyttfest. Tråkigt att hon åker och tråkigt nog känner jag inte mig så taggad för att jag vet inte hur kvällen ser ut. Men självklart kommer jag och sen efter ska jag till Fredrik som jag hoppas är beredd på sitt lilla busfrö som han alltid säger. Stackars hjärtat han hade fått någon allergisk chock eller något annat bajs på kvällen när han skulle lägga sig igår så vart han helt skit snorig och det kliade i ögat på honom. Sen när vi vaknade klockan 8 av att någon ville komma in... Så var hans öga heeelt svullet stackarn. Jag kunde inte låta bli att skratta lite x) Men ändå tyckte jag så himla synd om honom. Det måste ha varit något skit han hade fått i ögat.

i morn ska jag träffa Sarorna vi ska kanske bada sen kanske baka eller fika vi får se vad som bjuds. Skönt att ha något planerat. Jag börjar få lite ont i huvudet det innebär nog att jag ska stänga av datorn och tvn sen försöka att sova lite. Men jag kan inte jag och Fredrik har bara legat i sängen hela dagen.

Jag: Fredrik vi måste göra något. Vi kan inte bara ligga här om dagarna. Vi gör ju inget.
Fredrik: Men jag tycker om att ligga med dig.
Fredrik : Eller ligga HÄR med dig. Ja jag tycker om att ligga med dig också...

Sen kollar han på mig med sina stora busiga ögon då kan man inte motstå att pussa lite på honom. Sen kollade vi på sjukhuset och då fick alla barn som hade vart på undersökningar fått glass och då kom han på den idén att han skulle åka in och bara peka på ögat och sen skrika glass! Han är som ett litet barn ibland x) Men jag kan inte rå för det jag älskar honom. Jaja slut på tönterierna. Sov så gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0