Miccis Malin Märsta Mlungan - M

Jag och Malin tog tåget till Upplands väsby och sen vidare med pendeln till Märsta där vi möttes upp av regn och Lungan. Jag älskar Märsta det är mysigt och jag skulle nog kunna bo där. Vi gjorde inte så mycket typ bara chillade och hade det mys. Skratt blev det iaf mycket utav. Det känns tråkigt att det kostar så jävligt att åka dit bara. 

Hum det var onsdag till torsdag. Idag fredag så åkte jag med mor, moster och mormor till Gävle Fredrik skulle bara spela med Peter och det är inte så kul att titta på så jag följde med dom istället.  Jag köpte en plattång för 99:- och lite hårfärg för att jag hade barbie hår och nej tack så nu har jag grön/blond/brun mmm en härlig kombination. Men men hellre det faktiskt x) SEn har jag fått jobb på Malins jobb bara typ ett helg jobb men vad fan det är bättre än ingenting.

I morgon så ska jag och Sara på kräftskiva. Inte så jätte taggad måste jag erkänna men ja vi kan ju hoppas att det blir kul iaf. Om det inte är det så kan man ju bara gå hem. Men nu ska vi inte vara sånna! Jag är bara trött. Och jag skaförsöka att väcka Fredrik till liv i morgon så att jag kan få lite myspys innan. Snart börjar Sagan om Ringen så det blir väl den snart. Om jag orkar dom är lite jobbiga. Det kanske finns en annan film :O!

Hungry eyes

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt med ett jobb! ;D Grattis (: & jag är inte heller sådär jättetaggad, har ont i magen & är seg. Men det blir nog bättre i morn ;D

2009-08-28 @ 20:25:27
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0