Lost

Vad säger man till någon som inte vill finnas här längre i världen? Vad säger man till någon som har precis blivit dumpad av sin tjej? Hur gör man för att hjälpa någon som alltid har ställt upp för en men har bara en sak i tankarna? 

Jag blir så himla förvirrad, ledsen, besviken och arg. Många känslor på en och samma gång men det är känslor som inte kommer upp ofta om man inte verkligen menar det. Jag känner mig så hjälplös. Så värdelös. Vad kan jag göra? Vad ska jag göra? Va ska jag säga för att det ska låta bra? 

Det är folk som kommer till mig och behöver hjälp, jämt säger jag vad jag tycker om situationen men det är inte alltid det hjälper. Och det vet ju inte jag. 

Jag är glad att jag har mina vänner jag kan prata om allt med dom. ALLT! Dom blir inte förvånade direkt längre när jag kommer med lite konstiga frågor eller om jag bara behöver prata. Men när andra vill ha hjälp så känner jag oftast att jag vill säga att allt ska bli bra, det ordnar sig. Men ändå så är det som om min tunga har ett eget liv och skriker nästan ut vad den vill säga. Ibland är den snäll faktiskt också och säger att allt ska bli bra men bara när den verkligen tror det. 

Så vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0