I want candy

Idag är det 18 månader med mitt hjärta. Känns otroligt bra. Inte för att det kanske inte är världens längsta men det kommer mina vänner det kommer. Idag har jag inte gjort ett piss verkligen inte ett enda skit. I morgon ska jag fortsätta uppe på vinden så att det kan bli klart där någon gång så att det blir mitt . UNDERBART! I morgon kommer hjärtat hem det ska bli skönt att få träffa honom igen. Jag måste hitta på saker att göra nu när jag är arbetslös under tiden som jag söker jobb annars kommer jag hamna i en deprition är jag 100% säker. Så i morgon måste jag göra lite saker, skiiva CV också -.- Söka utbildningar men det behöver jag hjälp med. Så jag ska kolla med en SYV. Men men MUSIC

Kommentarer
Postat av: Sanne

Grattis gumman :)

2009-08-10 @ 15:44:55
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0