Ha ha hi hi ha ha ho

Det har jag gått och nynnat på i en timme nu bara det inget annat x) Jag är jobbig. Rastlös kallas det. Såå jag ska kolla på film det blir väl the simpsons movie och night at the museum 2. Juste vi hade avskedsfest för sara som jag inte ville att vi skulle ha egentligen för att det kändes inte som ett hej då utan det var mer woho kanske inte för mig jag var så pass trött men för dom andra. Lite mig. Jag vill gå på ut och äta grejs hej då för henne i stället med oss flickor. Om jag hade pengar. Jag hatar att vara pank. Men jag har kollat lite på jobb och sen lite utbildningar men det är skit svårt så jag ska be om hjälp hos SYO kärringen i Tierp för att det behövs jag är lite snurrig om allt så jag behöver någon som kan ta ner mig på jorden. Nu vart jag trött skit bra! Då kan jag titta och sova lite ^^ Gose natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0