-"Vilket liv för lite bröd"

I morgon får jag äntligt träffa brudarna jag vet att jag klagar jämt att jag inte får träffa dom men det är så svårt att göra något för att alla har ju sina saker att göra så då är det svårt att fixa så att alla är lediga samtidigt. Det är nog det som är lite jobbigt.

MEN VET NI?!?!?! I morgon är min sista dag i skolan! Så himla skönt och jag har fått tillbaka allt förutom sommaruppgiften men alla andra och dom är godkända. Så jag har så gott som G i kursen som jag har eftersträvat.Och jag är så jävla stollt över mig själv jag har nog aldrig trott så här mycket på mig själv någon gång. Men det är tack vare vänner och Fredrik som har stöttat mig visst har det varit jobbigt men jag har aldrig gett upp. Så nu ska jag fan klara provet i morgon för att jag kan det. Bara jag vill så kan jag . Thats it!

 I morgon ska jag till fredrik en stund för att han ska till Knutby i några dagar vi ska noooog hihih pussas. Juste idag var det skitvarmt och Peter ringde och ville bada så vi tre (Fredrik twååå) åkte till Tierps stenbrott och fan så fint det var där dom har ju fan toa och allt. Lite kallt var det men hur mysigt som helst. Dom andra som badade där måste tro att vi var några dumma i huvudet lekte med stenar och skrek saker i vattnet och ja jag vet inte vad vi höll på med. Men det var kul iaf. Man måste vara lite barnig inte barnslig utan barnig eller man får vara barnslig om man vill bara man är det med måtta som jag ;P
Jag kommer nog inte kunna sova för att jag är lite pirrig inför i morgon jag vet inet varför men det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Saraa

Haha, Emilie & jag var också pirriga. "Som barn innan julafton" sa hon. Haha ;D

2009-08-07 @ 12:06:26
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0