working at the carwash

Egentligen måste jag plugga men jag ska bara....
så blir det hela tiden så får jag inte hålla på för att annars kommer jag bara att skjuta upp allt och då kommer det att gå åt helvetet. Så nej jag måste skärpa mig. Jag har en sån jävla träningsverk sen vi plockade veden igår. I armar lite i axlarna och ena skinkan? Det var lite trevligare än vanligt att göra det vi fick även hjälp utav faster Cina, kusin Amanda och hennes pojkvän Johnny, sen var Fredrik också med och hjälpte till. Så vi var 8 pers totallt och det gick snabbt. Vi höll på från klockan halv 11 till halv 6 så man var lite slut efteråt. Så jag och Fredrik degade framför soffan med chips och dipp. Yummi!
Idag har åkte vi och grattade morbror Örjan som fyllde 40 kändes lite konstigt att vara där men ja man fyller bara en gång om året. sen har jag tvättat min mors bil också! Både innvändigt och ute. Så jag är stollt. Sen tog jag in magtränarskitmaskinen så att jag gör nånting iaf x) Nej nu dusch sen plugga och sen kom polly.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0