Valborg???

Ja hujeda mig har inte suttit här på ett tag känns det som. Mycket har inte hänt Fredrik min vän har fyllt år så då firade vi honom på lördagen och fy fan det märktes att jag inte hade druckit på ett tag jag vart lite yr i bollen men glad var jag och kul hade jag och Fredrik vart glad över sin present och hade det kul så det är det viktigaste. Träffade urgulliga tjejer så jag var inte ensammen iaf. Men det värsta var dagen efter FY FAN jag var så bakis och hade så jääävla ont i huvudet att när jag skulle bajsa så bara dunkade det. Jag mådde inte bra! Och vad händer annars typ halvplugg och planering och skit. Men me njag är på topp än så länge!
Och nu är det halv bestämt på torsdag åker man in dricker umgås sen hem och grillar typ myspys is the shiet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, men greja med en bild du då så lägger jag in den i din header eller nått ? (: Annars kan jag ju alltid ta mina snygga bilder som jag har ;D Haha. Min student är den 12 juni. En vecka efter eran (a) Du kommer va? Du måste partaja nmed oss på kvällen också (a) & på Valborg borde vi åka in till stan, greja en filt, lite mat, lite dricka & ha det mysigt. Sen åka hem & grilla mat! Vad tycker du?

2009-04-28 @ 11:08:58
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Juste. Jag har ingen aning när dom slutar xD Men kolla! Du har visst planerat ju din dum >.< Jag vet ingenting asusual & snart skiter jag i det också xD Haha.

2009-04-28 @ 18:18:38
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0