PÅsklov!

Nu är min praktik slut, det känns jävligt tråkigt måste jag säga. Men ändå ganska skönt att träffa mina ungar igen men sen blir det bara att ta tag i skiten och försöka att få godkänt i så mycket som möjligt. Snart ska mor skjutsa mig till vendel för att jag och brudarna ska ju ha sylan :D Sen måste jag bara säga att mina handledare Karin och Pia var så himla gulliga dom skrev min utvärdering om vad jag hade gjort och hur jag hade utfört det och allt var bara possitivt så nu blir jag ännu mera taggad att börja plugga. Sen fick jag ett påskägg och där i låg det inte bara godis utan även två garn med beskrivning och virknål i. Dom är ju för söta x) Jag hatar att cykla hem när det är lerigt jag har lera över allt och det blir trögt att cykla sen var jag helt slut när jag kom hem jag har varit trött hela dagen. Måste ha vart efter igår när jag och Fredrik badade i kanske en och en halvtimme. Trångt men mysigt :).

   
Jag lekte på Fredriks rygg . Först började det lite fint sådär

Sen vart det en massa kladd x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har aldrig sätt nått vackrare! ;D Ses snart ;)

2009-04-03 @ 15:21:47
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0