lättnad

Okej hörrni nu har jag sökt. Jag var så nervös över en sån liten sak, men den lilla saken kan förändra min framtid och kanske göra så att jag kan få jobba med det som jag vill allra mest. Som att hjälpa ungdomar som har det svårt och bara behöver någon att lyssna på eller något liknande. Jag hoppas verkligen att jag kommer in nu. Så snälla håll tummarna för mig och be till alla Gudar som finns. Kommer jag inte in blir jag jätte besviken men jag tänker inte ge upp.  Nu ska jag försöka sova lite, i morgon ska jag och mor in till stan och handla lite blommor eller vad vi skulle göra. Jag är med som moraliskt stöd. Sen efter det ska jag äntligen få träffa Fredrik. Jag har ett påskägg till honom som jag tror nog att han blir glad över (: Jag har ledsnat lite på godis så nu ska jag försöka att hålla mig till helgerna.
Sova var det ja. Sov så gott pojkar och flickor.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag tror och hoppas verkligen att du kommer in!

2009-04-13 @ 09:34:27
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Evve

Håller tummarna för dig tjejen :)

2009-04-13 @ 14:45:48
URL: http://evelinanathaliekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0