Krisen har kommit till Micaela

Jag har tänkt att skriva ett bra tag nu. Men jag har inte bara orkat. Eller haft lust. Jag vill börja med att säga att jag hatar att skolan har sån jävla dålig planering. Dom sätter alla prov nu på slutet och jag borde börja skriva mitt historia arbete. Men jag har inet kommit på nån frågeställning än. Jobbigt. Sen råkade jag skära mig i fingret med rakhyveln. Onödigt vetande? Ja, men det svider. Sen hatar jag också när jag har typ halv planerat att vara med någon som Fredrik och sen har han andra planer -.- Jag saknar dig faktiskt. Men jag ska till honom i morgon, och sen ska han sova här kanske på fredagen för att hjälpa till med veden på lördagen.
Och nu något mer bra. Jag har eller mor min köpte min studentklänning. Och jag älskar den den är puffig och fin. SEn har vi som ni alla andra har också STUDENTMÖSsORNA! Dom passar så fint tillsammans. Nu måste jag bara skaffa skor. Jobbigt. Men det går nog bra. Jag måste plugga nu men jag vill inte ska nog ta det ikväll ^^ Slutar nog med att jag inte gör någonting x)

Jag har en kris det är så jävla jobbigt. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0