KOm hem!

Nu sitter jag här hemma hos Malin och väntar på alla x) Dom sa halv så jag sa åt mor att vara här till halv men vi insåg att vi skulle komma lite tidigt så vi gick till vendelkyrkan och kollade på begravningar. Vi kollade på Johan Jivanders grav tänk att i sommar har det redan gått 4 år. Sjukt vad tiden går fort. Men nu vill jag inte sitta här själv längre det suger! Jag vill börja sy och jag är hungrig. Malins far sitter och kollar på tv och jag sitter i hennes rum x) det känns lite knasigt men ändå inte man är van med den här familjen. Men Malin sa faktiskt halv -tjugo över -.- Och klockan är snart prick. Dummingar! Och jag är hungrig. Jag sitter och suger på min colaklubba för att försöka att döva hungern x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0