i believe in miracles

Åhhh jag är nästan nykär känns det som. Jag har hittat min utbildning som jag vill ha och den är i uppsala också. Men jag tänker inte säga vad det är för utbildning för att då tänker säkert ni också söka som är smarta så att jag inte kommer in -.- Det är det värsta jag tror inte att jag kommer att komma in. Det kändes verkligen som en stenen föll ner från mitt bröst jag kan andas igen ingen panik men det sitter fortfarande lite oro jag måste bara söka också. SEN släpper det helt. Och sen vill jag tacka min otroligt underbara pojkvän som verkligen stöttar en till 100% han sa att allt skulle ordna sig och att allt skulle bli bra. Och det kanske ser lite ljust ut iaf. Tack Fredrik.


Vill ni se det vackraste i världen x)? ( om inte blunda lite nu)

Haha det här vaknade jag till i morse x) Jag vill ju bara pussa på honom och säga att han ser ut som en kanin men att jag älskar honom ändå x)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det är lugnt gumman, det är klart du kommer in (på vad det nu är) för du är ju smart! Smartare än mig iaf ;) Jag får väl bli städare eller något..

2009-04-11 @ 08:21:08
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Dex

SÖK SAMMA SOM JAG ! ;)

2009-04-11 @ 08:31:43
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0