Huvudvärken smäller till

Mitt internet eller vårt cpar sig, det är skit segt.
Sy-lanet med brudarna var riktigt lyckat. Det var länge sen jag skrattade sådär mycket känner jag. Jag älskar att man skrattar så mycket att man bokstavligt talat håller på att kissa på sig. Det är det bästa. Ni brudar är dom bästa.

På lördagen åkte jag till Fredrik där jag sov och sen på morgonen åkte jag, Fredrik, mor och Andreé in till nya IKEA FY FAN säger jag bara alltså jag slår vad om att det måste vara minst 5 km långt. Jag och Fredrik höll på att dö x) Nej dit vill jag inte mer eller kanske om man ska ha något speciellt då går det ju lite fortare men fy fan säger jag bara igen. Sen åkte vi hem Fredrik till sig jag till mig men vi saknade varandra för mycket tror jag så jag cyklade ner igen vid 7 tiden. Idag var jag en stund hos Fredrik sen har jag kollat på filmer här hemma med mor. Jag har väl inga planer sådär på lovet ska försöka hitta på nått med tjejerna. Sen är det ju påskmaten självklart. Måste köpa ett påskägg till Fredrik! Det får jag göra i morgon när jag ska till Tierp. Jag ska kolla på när mor ska avfärga sitt hår. Det ska bli spännande att se hur det ser ut. Lite tråkigt kanske att sitta där men kul att se resulltatet. :) Jag kanske ska sova snart men jag vill itne jag orkar inte sova. Det låter ju logiskt. Men jag känner helt enkelt inte för det. Jag måste åt minstånde kissa först!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är bäst! Blev ungerfär 123456789 kilo lättare efter dansen xD Haha. Nya IKEA är cp stort. Det tog 1 timme för oss att köpa ett jävla rör -.- . . Kan du leka filmkväll i morn kväll ?

2009-04-07 @ 08:15:39
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0