Harry din lilla fittbög

Vill ni veta nått som drar ner på en så otroligt mycket, när man inte vet hur man ska göra för att söka det man vill göra för sin framtid. Jag menar varför ska det vara så jävla svårt! Kan det bara inte vara ett enkelt lite knapptryck sen är det klart. Eller det står HEJ VILL DU BLI LÄRARE TRYCK HÄR! Och sen trycker man så är det klart. OCH 5 ÅR! Måste det vara så jävla långt. Det kommer jag aldrig att orka jag måste hitta nått annat jag vill bli. Jag som äntligen hade hittat det.  Ja ja skit samma. Det är bra att jag har Fredrik iaf. Men jag tar nog livet av mig snart. Det är nästan som när man skulle välja till gymnasiet jag satt och grät då med x) Nej fy fan ajg ska ringa i morgon och kolla. Jag tänker dampa ut allt på Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0