Tack vännen

Jag är så jävla glad att jag har få men nära vänner som Emil alltså han vet verkligen hur man ska bli på bättre humör. Han har två gratisbiljetter som han fick när han lekte och eftersom bio saken är our thang så sa han att när jag kände för det att vi skulle gå på bio. Och blir man inte lite gladare då eller. Men nu så kommer den där mantorp saken och jag känner mig inte ett dugg taggad. Men det är bara att sätta på sig masken och vara trevlig. Och gå tillbaka till sitt humör när man kommer hem. Jag måste ha tid!! Det finns ju ingen alls. Måste plugga också shiet stressen jag känner den kommer!

DAGENS BOTT: Jag klagar för mycket
DAGENS TOPP: Jag har köpt en ny jacka på Thuns idag. Bara 400:- . FYND!

Kommentarer
Postat av: pauline

tjenare!

om du känner att mantorp grejen bara kommer bli som en endalång plåga och du är mega stressad så är det självklart så att du får stanna hemma om du känner att du behöver tid,detta är en sak som vi ska göra för vi ska tycka att det är kul.Självklart vill jag ha med dig:) men du behöver verkigen inte känna det som något tvång. Kram fån pauline

2008-09-25 @ 16:17:34
URL: http://paulineekstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0