Stackars lilla mig x)




Jag tror jag är sjuk eller så har jag redan ledsnat på skiten. Jag pallar inte göra nått i skolan jag bara sitter och snackar, tänker på annat och sedan kommer bort mig. Jag måste skärpa mig men jag orkar nog inte den här veckan så det får bli nästa vecka. Och måste försöka bli lite possitiv jag är negativ till allt och säger att jag hatar mitt liva jämt och ständigt men det är inte sant jag älskar mig liv, mer än nått annat. Jag sov hemma hos Fredrik i natt och sen när jag skulle upp så tittade jag på honom och ville bara krypa bredvid och mysa och somna om. Men jag tog det stora steget och gick upp och duschade. Det är en bra början till mitt skärpande. Sen idag så när jag cyklade hem hade jag musik i öronen så jag hörde inte när Jim kom med moppen och sen så vart det pang! Så körde han på mig x) Det gjorde skit ont i början var inte riktigt beredd men nu när jag ligger här så har jag bara ont i knät som jag skrapade upp lite och sen så min rygg vart då lite värre sen min rumpa ska vi inte tala om x) Stackarn jag tycker synd om honom.

DAGENS BOTT: Min rygg vill aldrig släppa och vi har prov snart i religon -.-
DAGENS TOPP: Jag fick spela super nitendo i går ^^

Kommentarer
Postat av: Rasmus

När jag gick ut skolan (gymnasiet) hade jag flera IG och jag klarar mig bra idag. Det finns ju alltid komvux om det går trögt i skolan.

2008-09-16 @ 19:14:39
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Dex

Körde han på dej ? :O

2008-09-16 @ 23:10:10
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Dex

sv:



Jag laddar ner dom på laptopen ;D

2008-09-16 @ 23:22:53
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0