Snooor

Jag hatar snor det är äckligt. Jag har ont också jävla blåmärke på stjärten kan inte sitta rätt x) Jag håller på att ladda ner Tarzan och ska se på den här snart för att jag hoppas att den är klar snart iaf. Men jag laddade ner Horton också så ska titta på den med, sen måste jag ladda hem alvin och sen så kungfu pandan. x) Jag älskar Disney. Sen så i morse så såg jag Hancock inte så bra som jag trodde men den var helt okej.
Jag har hunnit med mycket också. Jag tänkte nu när jag har min egna dator som är på 24/7 så kommer jag inte att hinna med nått, men vad fan jag är så gott som klart med allt.

Och sen genom att man inte få äta någe godis nu förns på lördag så känner jag godis sug hela tiden! Och inte nog med det mor köpte godis idag och satt bredvid och åt, först tänkte jag ta men sen så tänkte jag nej jag ska hålla mig! Jag har nästan tabbat mig jätte många gånger så jag kom på shiet vad med godis jag måste ha ätit och varje dag har det blivit med. Tur att vi startade pakten x)

DAGENS BOTT: Jag har ont överallt och kan inte göra så mycket
DAGENS TOPP:Men jag kunde städa lite i rummet så nu är det ganska fint igen :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Haha xD Igår när vi inventerade stod de godis & kakor överallt :( Jag åt bananer xD Haha.

2008-09-17 @ 19:29:24
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0