Skit humör

Fan vad jag hatar att vara på piss humör det kom igår bara sådär poff är detta en varning till ännu en lång depression? Alltså jag tänker inte alls jag känner mig helt tom i skallen vill inte hitta på nått jag sa ifrån att åka till Emil och laga tacos som jag hade sett fram emot. Jag skippade skolan. Åkte in till stan och det var inte ens kul att shoppa. Jag klagar på mitt utseende i smyg när jag tittar mig själv i spegel och undviker speglarna. Jag tar och klämmer på min kropp och gråter. Jag tvivlar att Fredrik tycker om mig när han säger rakt i mitt ansikte att han älskar mig och kramar om mig och pussar mig. Alltså nu får jag fan ge mig jag skäms över att ens säga det här. Men jag pratade med min mor som jag alltid gör när jag tycker att nått är fel. Och hon sa att det kan vara att jag är stressad över allt. Och att jag inte tar det lugnt och har tid för mig själv. Och det kanske är det? Och sen så typ vet jag inte men folk säger att jag ska testa mig för diabetes för att jag är törstig hela tiden och pissar typ en gång sen lägger jag mig i sängen 5 minuter senare blir jag jätte kissnödig igen. Och sen så när jag dricker så måste jag direkt på toa som om det bara rinner igenom mig -.- Och det skulle inte funka med diabetes för mig för att jag älskar mängder med sötsaker och hatar sprutor :S

DAGENS BOTT : Allt.
DAGEN TOPP: Fredrik som orkar stå ut med mig. Tack hjärtat jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Tobbe

ja du Micaela, du kan snacka med mig om du e på humör för att klaga en massa iaf. Jag lyssnar alltdi så :)

2008-09-24 @ 23:00:40
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0