Mantorp

I går så drog jag och Evve med Alx Danielsson till Mantorp men vi stannade på vägen dit så bjöd han oss på mat. Sen så fick vi åka vidare mot mantorp men vi åkte inte ända fram till banan just då för att vi åkte till motellet först för att få oss en blund. Jag och evve fick ett eget rum och det började med att vi tjöt som små barn och studsade i sängarna x) Vi var glada helt enkelt ^^ Och sen så ställde vi klockan, snackade en stund och sen somnade och nästa morgon vaknade vi utav att det bankade på dörren och Alx sa har ni inte gått upp än? Men då hade vi ställt den efter Evvs klocka som gick typ en timme före -.- Så vi kastade på oss kläderna slängde i oss frukosten och sen skjutsade den skånska micke oss till banan där vi spelade in lite matrial. Och fick se hur dom körde och skit . En sjukt kul upplevelse och vi fick åka i en vanlig bil i banan men det var en upplevelse det med för att det gick ju inte 50 direkt x)
Sen så åkte vi hem vid kanske 5 stötte på lite saker och kom inte hem förns vid halv 10. Så nästa vecka är man helt fullbokad och sen så ska vi spela in den stora tävlingen! :D Det ska bli skit kul :)

DAGENS BOTT: Sängarna som vi fick sova i var lite små och lite hårda. Och det var apkallt ute!
DAGENS TOPP: Man har lärt sig ganska mycket om sporten och det är alltid kul att lyssna på Alx och plus att han kallade mig sin polare x)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

asså jag måste säga att jag e "lite" avis på dig för allt det där :P

2008-09-24 @ 23:02:38
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0