Kallt

Jag hatar när man har precis duschat och kliver ur duschen och det känns från att ha 38 grader på sin kropp till 25 det känns som om man går in i en ny istid :O!

Nu är det fan inte långt kvar tills på Torsdag. Och jag måste baka en massa kakor och skit det vet jag inte hur jag ska hinna men på nått sätt måste jag jag vill ju kunna bjuda hur mycket som helst. Jag älskar att bjuda folk på saker som man har själv gjort som mat eller så. Om de tycker om det eller inte de skiter jag i x)Men jag vill typ ha tusen kakor och bullar. Men det sa mamma att det kunde jag inte få o.0

Snart ska jag väl sticka till Fredrik och vi ska väl som vanligt bara ligga och titta på film. Men det stör inte mig så mycket just nu. Jag är lite småtrött och vill bara ta det lugnt. Men måste planer planer planera vad jag ska ha för kläder och skit i morgon i skolan. Det skulle vara så himla mycket enklare om jag hade alla mina grejer hos honom.

Got to go! Som sagt planera planera planera.
DAGENS BOTT: Jag behöver mera tid till allt.
DAGENS TOPP: Jag har märkt att jag älskar riskakor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0