I'll go wherever you will go


Ja helgen var jag, Pauline och Evelina i Matorp för att filma vårat projektarbete. Det gick väl bra vi fick stå på bandepån och filma så det var lite coolt och en häftig upplevelse eftersom jag hade min lilla period så gick mitt humör upp och ner men sista dagen så kändes allt bra. Jag behövde nog en helg lite sådär bort ett tag. Och det var ju också tack vare allt trevligt folk som var där men även Pauline och Evelina tack tack.
Sen måste jag bara säga tack till Fredrik också som har hjälp mig att han lyssnar och förstår.

Vi träffade även prinsen Carl Philip, Tony Richardsson men ja först när man såg dom så vart man som en liten flicka gick och fnissade och försökte kolla i smyg men sen när man såg Carl Philip så var det inge märkvärdigt längre att han kunde gå förbi en eller stå bredvid. Sen var det två snuskgubbar som frågade om jag skulle med på en lite privat fest där det var bara var jag och två gubbarna som var bjudna att vi kunde ha vår egna lilla fest. Men jag kunde ju itne springa därifrån för att jag höll ju på att filma x) Men dom var trevliga iaf förutom lite konstiga kommentarer dom sa x)
Jag bestämde mig för att vara hemma idag så att jag kunde plugga på religonen som vi har prov på i morgon det är nog inte så svårt jag har suttit och sammanfattat hälften sen ska jag fortsätta lite till efter jag har sett min film Ringaren i Notre Dame ^^ Jag kände igår att det var skit längesen jag såg den :P


DAGENS BOTT: Med tanke på att jag är hemma kommer jag att missa lite på den enda lektionen vi har idag men det är fan värt det känner jag .
DAGENS TOPP: Jag ska sova hos Fredrik ikväll och jag har saknat honom som fan och det blir inte bättre när han är gullig och skickar en massa gulliga sms. Eller jag blir glad iaf :)

Kommentarer
Postat av: Dex

:O Du såg prinsen! Fan va tufft (:

2008-09-29 @ 17:53:26
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0