18 års dag

Japp så nu var det över jag ligger i min säng med min nya efterlängtade dator som jag inte visste alls att jag skulle få. Mina folks är bra på att överaska. Men alltså jag har inte fått så mycket saker men jag har typ fått 2700 i cash och sen så fick jag ju datorn. Av Fredrik fick jag tre rosor och en nalle där det står jag älskar dig. Det var lite sött (: Han hatar att köpa presenter och är ju inte direkt van att köpa till en flickvän med tanke på att jag är hans första riktiga. Sen om det blir som han säger så ska han bjuda mig på middag. Så det längtar jag otroligt mycket till :) Jag älskar honom så in i norden så det går inte att beskriva och ibland har han sina stjärnskott (:
Sen finns det ju också andra stjärnskott som människorna i min klass idag som var så jävla gulliga och sjöng för mig så att jag blev alldeless röd i ansiktet. Men det var bara för att jag vart så rörd inget mera (:
Jag vet inte om jag kommer att bli helt isolerad och bara sitta vid datorn hela tiden men men vi får se hur det blir. Måste ju installera en massa skit och det tar aplång tid -.-
DAGENS BOTT: Jag vill inte förstöra min dag eller så men ja jag vet inte vad jag ska säga jagvar lite sur över att mitt tåg var försenat när jag skulle hem. Men sen finns det inet så mycket mer :P
DAGENS TOPP: Fredrik och Emil kom över, men också framför allt alla andra gäster som tog sin tid att komma och fira mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0