Varför blir jag inte förvånad?


Idag så skrev vi prov i naturkunskapen och det gick hyfsat bra iaf. OCh sen sås kulle jag dra till Tierp till min käre mor för att vi skulle fixa leg till mig men det var bara det när vi kommer dit så har dom stängt -.- Jag skulle ha kollat öppetiderna. Men så vi gick till fotoaffär för att knäppa kort och sen så gå till banken för att fixa leg där istället. Jag hatar mitt kort x) Det är skit fult dom förstorar ju upp allt och jag ser flottig ut i skallen och håret är cp. Ja ja det kommer ju ändå vara svartvitt och shiet. Men det är bara det att det är stängt på banken också. -.- Not my day!

Men men jag hade det trevligt på min mors jobb men blir slut på en gång att leka med barn. OCH dom tycker om mig! Helt otroligt! Jag orkar inte sitta här och skriva. Jag måste städa mitt rum -.- Fredrik kommer hit på fredag och i morn ska jag och emil på bio och då sover jag hos honom så jag hinner inte städa tills på fredag -.-
Fast han glömmer bort alltid närvi har planerat i förväg så jag måste påminna honom jämt men då känns det som jag tjatar. -.- Jobbigt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0