Tjejkväll plus några småkillar

Ja vad ska man säga att vår lördag var? Intressant är nog det ordet som jag tycker att den passa bra som. Det har varit mycket alkohol och lite tårar också. Men det är ju sånt man räknar med när det är små hemma fester x)
Vi började med att jag,Sara, Hanna, Sara H och Malin började käka lite mat. SKit gott måste jag säga. Starkt jobbat sara :) Sen så satt vi där körde lite jag har aldrig. Fick veta lite detaljer och så bara roligt x) Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på ett bra tag. Lyssnade på musik hade det jätte trevligt. Sen kom grabbsen över. Och efter ett tag så blev det ju som det blev alkoholen tog tag i sinnet och tårar föll. Men det känns för min del bättre. Kommer ta ett tag att kunna bygga på the trust again men ja om tiden finns så kommer det att gå. Hoppas jag. Nej men jag kan aldrig leva utan Fredrik om jag säger så här skulle det ta slut så skulle det kännas så jävla tomt och jag skulle ALDRIG och då menar jag ALDRIG hitta nån som är så jävla bra som han.  Och jag älskar honom för jävla mycket och ser verkligen min framtid med honom .Men jag blir ändå rädd när jag säger så själv. För att då ser jag hela min framtid framför mig och det vill jag inte. Jag vill att den ska vara spännande, upptäckande och helt oförberedande. Jag vill inte ha liksom gifter mig skaffar barn, vill och en volvo. Nej den ska vara speciell. Och jag vågar inte jag vill ta en dag i taget så kommer det att bli jätte bra :)

DAGENS BOTT: För mycket spillda tårar
DAGENS TOPP: Pratat ut och verkligen har fått se Fredriks rätta jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0