Stockholm


Evelina och Idol Alice


Idag åkte jag och Evelina till Stockhom så att jag skulle få köpa mitt löshår. Vi var skit hungriga eftersom vi inte hade käkat i skolan innan. Och sen så säger Evve när vi kommer fram tänk om man skulle få se Idolerna. Typ en kvart senare så pickar hon på mig och viskar : DET ÄR IDOL JOHAN! Och sen så efter lite stirrande så ville evve gå fram men jag sa nej! Och sen så gick vi ut samtidigt som dom och hon kunde inte hålla sig och sa: Alice jag måste bara säga du sjunger så himla bra och blababla.
Visst Evve har rätt men jag tycker att det är så pinsamt x)
Sen gick vi vidare för att spendera pengar på indiskthår.
Jag fattade inte ett skit vad kärringen inne på tajmahal sa så Evelina fick översätta x) Men men det ordnade sig  Och tack Evelina för att du följde med :)

DAGENS BOTT: Jag har skit ont i ryggen igen -.-
DAGENS TOPP: Jag ska äntligen få åka till en läkare som vill pilla i mitt kiss ^^

Kommentarer
Postat av: Dex

JAG ÄR AVIS!

2008-10-21 @ 19:17:17
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: evelina

Lugnt det var bara kul att spendera en dag med dig =)

2008-10-21 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0